Terug op Hollandse bodem - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Thijs Groot - WaarBenJij.nu Terug op Hollandse bodem - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Thijs Groot - WaarBenJij.nu

Terug op Hollandse bodem

Door: thijsgroot84

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 Maart 2012 | Nederland, Apeldoorn

Afgelopen donderdagochtend zijn we na een goede vlucht van 12 uur veilig geland op Schiphol. Thijs z’n ouders stonden ons op te wachten met een leuke Welkom Thuis ballon!

Vrijdag hebben we met de familie Thijs z’n verjaardag gevierd en iedereen uren lang met onze verhalen en kleine 10.000 foto’s lastig gevallen ;-) De eerste haringen, broodjes hagelslag, kroketten en stamppotjes zijn alweer achter de kiezen.

We hebben een fantastisch avontuur beleefd, om nooit meer te vergeten. We vinden het heel leuk dat velen ons hebben gevolgd via onze wbj’s en regelmatig berichtjes voor ons achter lieten.

Nog steeds zijn we erg blij dat Thijs z’n werkgever ons de mogelijkheid heeft gegeven deze geweldige trip te maken. Mocht iemand nog een leuk baantje weten in de communicatie/marketing voor Susan, alle suggesties zijn welkom! ;-)

Vanaf 1 april zijn we weer terug in Utrecht. We zijn inmiddels weer telefonisch bereikbaar op alle mogelijke nummers.

Liefs Thijs & Susan

• 27 Maart 2012 - 09:37

Suus Van Baar:

Fijn dat jullie terug kunnen kijken op een geweldige tijd. Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie avonturen.
    Geniet nog maar even van het heerlijke zonnige hollandse weer.

liefs uit De Rijp