Op z'n kop! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thijs Groot - WaarBenJij.nu Op z'n kop! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Thijs Groot - WaarBenJij.nu

Op z'n kop!

Door: thijsgroot84

Blijf op de hoogte en volg Thijs

03 Oktober 2011 | Nederland, Utrecht

Lieve familieleden, vrienden, collega’s, bezoekers, googlelaars enz.

Internet raakt steeds verder in verval, mensen openen een blog of een website om er vervolgens niks mee te doen. Nu was www.susanbloks.waarbenjij.nu ook al een beetje aan het verkrotten, er zat maar 1 ding op om m’n blog te redden en dat is een nieuwe reis maken.
Dus dat gaan we dan maar doen ook!

Voor sommigen komt dat misschien een beetje uit de lucht vallen en anderen waren wellicht al op de hoogte, maar hierbij een korte introductie hoe het zo gekomen is.

Susan komt terug uit Rusland in het jaartal 2007 en vraagt aan Thijs, zo wanneer gaan wij nou eens samen op reis? Thijs kijkt een beetje fronsend en maakt zich er dan vanaf met: “ik wil oooooit nog wel eens naar Australie maar eerst mijn RA-diploma”...”okeej en hoelang gaat dat duren?” , “Nou nog minstens 3 jaar”..”3 jaar?!” En daar was toen de kous mee af, tot afgelopen voorjaar, want die RA kwam steeds dichter in de buurt (inmiddels in de pocket), Susan had inmiddels een (mis)stap in d’r carrière begaan en die zat flink te bedenken hoe ze daar nu onderuit moest komen..Daarbij roept Thijs al sinds onze 1e date dat ie voor z’n 30e papa wil worden (gelukkig heeft ons buurjongen gezorgd voor ietswat verlenging, en vader van een jonge hond of een wandelende tak is ook net echt ;-)) dus alles bij elkaar op geteld zat er niks anders op van die ooooit, een concreet verhaal te maken en die reis maar eens te gaan plannen!

Dus toen zijn we naar het reisbureau gestapt en over ruim een maand (7 t/m 9 nov) zitten we heel lang in het vliegtuig om vervolgens 4,5 maand te reizen door Nieuw Zeeland, Australië en Indonesië. Wij vinden het reuze spannend, want ja langer dan 2 weken zijn wij nooit samen op vakantie geweest, dus hopelijk slaan we niet binnen 3 weken elkaar de koppen in..gelukkig hebben we heel veel gezamelijke interesses ?! we lusten in iedergeval beiden geen sinsappelthee (jilgh) en zijn ook niet zo fan van lasagne dus die hebben we dan mooi wel weer…

Op susanbloks.waabenjij.nu vind je hetzelfde verhaal.

Liefs Thijs & Susan

• 04 Oktober 2011 - 14:16

Marion Bloks:

Goede reis samen, veel plezier, en geniet er maar lekker van. Ik zal je blijven volgen. Wil ook foto's zien hoor !!!!!
    xxxx Peter, Marion en Kim.

• 07 November 2011 - 08:13

Jurjen:

Hey Thijs en Susan,

Have fun daar! Zie de verhalen en foto's wel voorbij komen!

Groeten,
    Jurjen

• 08 November 2011 - 04:18

Michel:

Hey Thijs en Susan!

Leuk dat jullie inmiddels echt vertrokken zijn. Have fun daar en leuk dat we de avonturen op het net kunnen volgen.

Groet, Michel